Miről is szól ez az egész?

Hülyeség, vicc, napi döbbenet... szösszenetek, melyek megédesítik (vagy megkeserítik) de mindenképpen felrázzák a mindennapokat... (Újra itt, újra együtt, újra...) Külsősöknek: Ez a blog gyűjtemény. Gyakran nem jelöljük meg az eredeti szerzőt, már csak azért sem, mert sokszor nem is ismert. Ilyen formán, nincs szükség olyan kommentekre, mint "de tahó vagy" és társai, mert ezek nem (mindig) a véleményeink, lehet, hogy csak viccesnek találtuk; és olyanokra sem, hogy "de k..a régi" vagy "ezt a .....-ról loptátok" mert ez meg nem érdekel. Nem kitaláljuk, népszerűsítjük.

Hozzászólások

Címkék

agyament (18) akihülyehaljonmeg (2) állat (4) anál (2) balek (2) baleset (4) barátok (3) bazz (17) beszólás (4) blog (2) bono (2) bútor (3) chat (4) csajozós duma (2) diéta (2) ébresztő (2) egysoros (25) elhárítás (2) elszólás (3) én (2) extrém (9) fájdalmas (6) feleség (3) felháborodás (2) férfi (5) férj (3) foci (8) golf (2) gyerek (3) hang (5) házaspár (2) házasság (5) hír (2) hosszú (15) hütte (2) idézet (3) írás (3) it (5) iwiw (3) kemény (4) kép (59) képrejtvény (2) klipp (48) kocsma (2) kritika (3) kutya (5) link (3) mahnamahna (2) manamana (2) megfigyelés (30) meglepő (2) motoros (2) mutatvány (8) (17) nyuszi (3) oktató (2) orosz (2) politika (3) reklám (9) roma (2) rövid (31) sebesség (2) sms (2) sör (4) sport (15) superman (2) szabadság (2) szánalmas (32) székely (3) szomorú (2) szöveg (36) szóvicc (2) u2 (2) ügyes (2) vicc (54) vidám (3) video (31) videomegosztó (2) woody allen (2) youtube (35) zene (7) Címkefelhő

2012.04.10. 09:12 v_roland

Locsolóversek

Meglocsollak elölről, hadd nőljön a melled,

Meglocsollak hátulról, hadd nőljön a segged, 

Meglocsollak felülről, hadd nőljön a vállad; 

Bárcsak-bárcsak alulról is meglocsolhatnálak!! 



Házunk elott nagy a fű 
nem fogja a kasza. 
Locsoljon meg titeket 
az apátok ... 


Az én kedves locsolómra 
Két tojás van festve, 
Akit vele meglocsolok, 
Elmehet az GYES-re. 


Zöld erdőben 
Moha, páfrány, 
Meglocsollak házisárkány. 


Nem vagyok én nyuszi,

Kell nekem a puszi! 

Gombold ki a blúzocskádat, 

Hadd locsolom dombocskádat! 



Piros tojás, fehér nyuszi, 

ez mind csak maszlag! 

Gyere kislány, meglocsolllak, 

Aztán jól meg... beszéljük. 

 


Én verset nem tudok, 

azt mondjanak a kicsik, 

és csak azért jöttem, 

hogy igyak egy kicsit. 

 

Egy csepp kölnit a leányok hegyibe 

Poharamba sok italt, de izibe. 

 



Van nálam egy kis pacsuli 

Leloccsintom magát 

Ha egy kicsi mázlija van 

Szereti a szagát 



Húsvét táján édes szokás 

A vödörrel locsolkodás 

Nálam is van szagos kölni 

Ha rádöntöm, meg fogsz ölni? 



Szeged felől jön a gőzös, 

Oda öntök, ahol szőrös. 



Dörmög a medve, 

Viszket a segge, 

Meg akarja vakarni, 

Szabad-e locsolni? 



Nadrágomban locsolóm, 

Nincsen dugó benne, 

Hogyha én azt elővenném, 

Nagy röhögés lenne. 

De én azt nem teszem, 

Mert kezemben a kölni! 

Locsolni jöttem, 

Nem pedig tökölni! 



Galagonya túróval, 

Itt állok a fúróval 

Szép virágszál! Lábad köze 

Többet ér, mint Rábaköze! 

Fel a szoknyát, le a bugyit, 

Hadd locsolom meg a nyuszid! 



Húsvét hétfő reggelén 

Meglocsollak, szépleány, 

Ugyanúgy az elején, 

Mint ahogy a hátulján. 

Vízzel várlak, angyalom, 

Gyere ki a kapuba ! 

És mennyi a jutalom ? 

Megmondja majd a Kupa ! 




Ződ erdőbe vótam 

Adj egy sört, oszt jó van. 



Házunk előtt folyik el a kanális, 

Meglocsollak téged is, meg anyád is! 



Skót locsoló vers: 

Zöld erdőben jártam, 

Piros rózsát láttam. 

Kölnit akart kérni, 

Elkezdtem taposni. 



Te vagy az ki nekem maradt, 

Meglocsollak, dőljél hanyatt! 



Most jön majd a locsolás, 

Remélem még van tojás! 

Ha nem kapok belőle, 

Szarok jönni jövőre!!! 



Zöld erdőben jártam 

Berúgtam és hánytam. 

Hirtelen rájöttem: 

Itt a Húsvét, s jöttem! 



Zöld erdőben jártam, 

trágyadombot láttam, 

kifolyott a leve, 

meglocsollak vele! 



Izzadt a talpam, 

Kemény a farkam! 

Ha meglocsollak, 

Segítesz-e rajtam? 


 

Locsolkodni kéne, 

Kölnivel a kézbe', 

De száradjon le mindkét kezem, 

Hogyha kendre rálöttyintem! 



Piros tojás, kék tojás, 

Nekem is van két tojás! 

Fel a szoknyát, le a bugyit, 

Hadd locsoljam meg a nyuszit! 

S lásd hogy nem viccelek: 

Még bele is spriccelek! 




Húsvét van és ötödike, 

A többit tudod, hajolj ide! 



Ól sarkában disznó röfög, 

Meglocsollak aztán mögyök! 



Húsvét napján azt kívánom, 

Legyen rúzsos tojásom... 



Zöld erdőben jártam, 

Magas fára másztam, 

Szétrepedt a nadrágom, 

Kilátszott a tojásom, 

Közte volt a locsoló, 

Nem volt benne a dugó, 

Szabad-e locsolni? 



Sűrű erdő sötét zuga, 

Benne kicsi leány lyuka, 

Én most ide bekopogok, 

És ha szabad, meglocsolok. 

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét


A bejegyzés trackback címe:

https://arcok.blog.hu/api/trackback/id/tr424374827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása