Miről is szól ez az egész?

Hülyeség, vicc, napi döbbenet... szösszenetek, melyek megédesítik (vagy megkeserítik) de mindenképpen felrázzák a mindennapokat... (Újra itt, újra együtt, újra...) Külsősöknek: Ez a blog gyűjtemény. Gyakran nem jelöljük meg az eredeti szerzőt, már csak azért sem, mert sokszor nem is ismert. Ilyen formán, nincs szükség olyan kommentekre, mint "de tahó vagy" és társai, mert ezek nem (mindig) a véleményeink, lehet, hogy csak viccesnek találtuk; és olyanokra sem, hogy "de k..a régi" vagy "ezt a .....-ról loptátok" mert ez meg nem érdekel. Nem kitaláljuk, népszerűsítjük.

Hozzászólások

Címkék

agyament (18) akihülyehaljonmeg (2) állat (4) anál (2) balek (2) baleset (4) barátok (3) bazz (17) beszólás (4) blog (2) bono (2) bútor (3) chat (4) csajozós duma (2) diéta (2) ébresztő (2) egysoros (25) elhárítás (2) elszólás (3) én (2) extrém (9) fájdalmas (6) feleség (3) felháborodás (2) férfi (5) férj (3) foci (8) golf (2) gyerek (3) hang (5) házaspár (2) házasság (5) hír (2) hosszú (15) hütte (2) idézet (3) írás (3) it (5) iwiw (3) kemény (4) kép (59) képrejtvény (2) klipp (48) kocsma (2) kritika (3) kutya (5) link (3) mahnamahna (2) manamana (2) megfigyelés (30) meglepő (2) motoros (2) mutatvány (8) (17) nyuszi (3) oktató (2) orosz (2) politika (3) reklám (9) roma (2) rövid (31) sebesség (2) sms (2) sör (4) sport (15) superman (2) szabadság (2) szánalmas (32) székely (3) szomorú (2) szöveg (36) szóvicc (2) u2 (2) ügyes (2) vicc (54) vidám (3) video (31) videomegosztó (2) woody allen (2) youtube (35) zene (7) Címkefelhő

2010.04.06. 16:13 Patioka

SMS-ek MÁSNAP reggel - Hát, szerintem nem baj, hogy kicsit korábban voltunk ennyire fiatalok

 

Most a szeretőd lettem, vagy több, vagy kevesebb?
Sok a kérdés tudom, de jobb tisztán látni mindenkinek...

Azt mondtad neki, hogy a nyakára tekered a farkad,
aztán berántod mint egy fűnyírót. Ezért ment haza.

Leszarom, hogy hol vagyok, gyere értem!!!

Ja, ja, ja! Itt is nagyon fasza a buli...épp az előbb hánytam
tarkón valakit...szerencsére nem látták h ki volt:D..és
most mindenki engem keres..köztük vagyok én is:D

Pedig itthon még megvolt az elhatározás, hogy szakítok vele.
Aztán mikor találkoztunk, már nem volt kedvem problémázni.
Helyette leszoptam a kocsiban.

Reggel nagy para volt. Nem tudtam hol vagyok. Nem barátnőnél,
nem haveroknál. aztán rájöttem, hogy fordítva fekszem az ágyamban.

Megdugtam Tamás anyját.
Kurva jó volt, nagyon tud a vén lotyó. (Tamásnak küldve)

Állítólag a balesetiről kifelé megkértem
a nővérkét csomagoljon nekem egy kis morfiumot.

Baszd meg, reggel 8-kor a rendőrség keltett fel azzal, hogy én libát
loptam... azt hittem félreértés, de kis idő múlva beugrott, hogy mégsem...

Bocs nem fogok odaérni, elég csúnya este lett. Megkérdem
a mellettem alvó lány nevét, megdugom még egyszer és indulok. (13:37)

Figyu! Felugorhatnék dugni a lakásotokba?
Nem kell otthon hagyni Zsuzsit, vinnék anyagot

Utolsó képem a tegnap estéből hogy bemegyek egy boltba piát venni...reggel
140 rugóval a zsebemben ébredtem! Segítsetek! Lehet hogy köröznek?

Segíts! Zsófi széttett lábakkal fetreng, hogy "basszatok meg" !

A csaj azt mondta szakítsunk, de én nem is ismerem..

Te emlékszel miért vittük föl a 10.-re a tuját és a két téglát?

Legszívesebben most betenném neked minden előjáték nélkül
és addig tolnám, amíg sikítasz (Anna helyett Anyának elküldve)

Hamarabb néztem meg a gyűrűsujját, mint a mellét. Öregszem.

A fű sem segített.
Szarabb a kedvem, de legalább nem félek a felhőktől és a tücsköktől

Szia, anya! Tomi vagyok és te??

Kérdés: "Most ébredtem, nem tom hol vagyok.
Asszem elloptam egy fűnyírót. Ti merre?"
Válasz: "Gyere be a házba, aztán majd megbeszéljük."

Bogi, olyan okos vagyok,
nem hagytam hogy megdugjon, helyette a mellemre verte

Nem érek oda! Z-vel vok balesetin, mamus protkóját ragasztotta
a szeme fölé, de nem jött le, most meg a hígító csípi a szemét.
A papagáj sincs még meg,ha látod, szólj!puszi

Az előbb meg feng-shuiztam a nappalit. Lehet, reggel morcos leszel.

Végtagonként egy ember vitt haza,
miközben brekegtem, mert békának képzeltem magam. Jó buli volt.

Tegnap hoki sisakban hánytam víz alatt. Király!

Arra ébredtem hogy a lépcsőházban szop egy csaj,
miközben a munkába igyekvő szomszédok nem férnek el mellettem

Köszönöm az éjszakai szerenádot, anyámék meg a szomszédok
üzenik, hogy örülnek, hogy ennyire el vagy ájulva a szexuális
képességeimtől, de ha lehet, a következő pár évtizedben
ne itthon randizzunk. Ui: Én is szeretlek.

Mindjárt dugok. Csak a csaj elment hányni.

Ki gyantázta le a seggem??

Ha jöttök, akkor gyertek mindenképp

Gratulálok Töki! Háton fekve hánytál, miközben
a Marseilles-t énekelted! Sosem láttam hasonlót! :-)

Valaki megosztaná velem, hogy mi történt az elmúlt 4 napban???

Miközben exemet ujjaztam, benyitott a csaj akivel össze
akartam jönni hogy szóljon: a barátnőm a bejáratnál vár. ennyi

Reggel anyád kocsijában ébredtem. Ötletek?

Ez a lány egy angyal!!! Idáig együtt aludtunk!
Mondjuk előtte meg összehánytuk a kolit.

Szia! Kerestelek tegnap a buliban. Megtaláltalak?

A reggelem abból állt, hogy magzatpózban feküdtem, beszélgettem
a macskával, megettem egy doboz fagyit és felgyújtottam a közös
képeinket. Megválaszoltam a kérdésed?

Azt akarta, hogy szopjam miközben gitározik. Nem lesz második randi

Elaludtál miközben szoptalak. Nem tett jót az önbecsülésemnek!

Szólj hozzá!

Címkék: sms szánalmas szöveg egysoros bazz hosszú


A bejegyzés trackback címe:

https://arcok.blog.hu/api/trackback/id/tr51899203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása