Miről is szól ez az egész?

Hülyeség, vicc, napi döbbenet... szösszenetek, melyek megédesítik (vagy megkeserítik) de mindenképpen felrázzák a mindennapokat... (Újra itt, újra együtt, újra...) Külsősöknek: Ez a blog gyűjtemény. Gyakran nem jelöljük meg az eredeti szerzőt, már csak azért sem, mert sokszor nem is ismert. Ilyen formán, nincs szükség olyan kommentekre, mint "de tahó vagy" és társai, mert ezek nem (mindig) a véleményeink, lehet, hogy csak viccesnek találtuk; és olyanokra sem, hogy "de k..a régi" vagy "ezt a .....-ról loptátok" mert ez meg nem érdekel. Nem kitaláljuk, népszerűsítjük.

Hozzászólások

Címkék

agyament (18) akihülyehaljonmeg (2) állat (4) anál (2) balek (2) baleset (4) barátok (3) bazz (17) beszólás (4) blog (2) bono (2) bútor (3) chat (4) csajozós duma (2) diéta (2) ébresztő (2) egysoros (25) elhárítás (2) elszólás (3) én (2) extrém (9) fájdalmas (6) feleség (3) felháborodás (2) férfi (5) férj (3) foci (8) golf (2) gyerek (3) hang (5) házaspár (2) házasság (5) hír (2) hosszú (15) hütte (2) idézet (3) írás (3) it (5) iwiw (3) kemény (4) kép (59) képrejtvény (2) klipp (48) kocsma (2) kritika (3) kutya (5) link (3) mahnamahna (2) manamana (2) megfigyelés (30) meglepő (2) motoros (2) mutatvány (8) (17) nyuszi (3) oktató (2) orosz (2) politika (3) reklám (9) roma (2) rövid (31) sebesség (2) sms (2) sör (4) sport (15) superman (2) szabadság (2) szánalmas (32) székely (3) szomorú (2) szöveg (36) szóvicc (2) u2 (2) ügyes (2) vicc (54) vidám (3) video (31) videomegosztó (2) woody allen (2) youtube (35) zene (7) Címkefelhő

2009.10.10. 22:49 Patioka

Gondolatok szakítás után

Kedves Susan:

Tudom, hogy a bíró azt mondta, hogy ne találkozzunk a "lehülés" ideje alatt, de nem tudok tovább várni. Aznap amikor elmentél, megesküdtem, hogy soha többé nem beszélek veled.
De ez csak a durcás kisfiú mondatta velem, mert nem én akartalak el õször megkeresni.
Azt képzeltem, hogy majd te csúszol, mászol el õttem, hogy fogadjalak vissza. A büszkeségem akarta ezt. Most már látom, hogy ez sokba került. Elegem van abból, hogy úgy teszek, mintha nem hiányoznál, és nem érdekelne milyen szarul vagyok.
Nem számít ki teszi meg az elsõ lépést. Itt az idõ, hogy a szíveink beszéljenek helyettünk. Az én szívem ezt mondja... "Nincs mégegy olyan nõ mint te, Susan." Minden n õben akit meglátok téged kereslek, a szemeidet, a melleidet. De õk nem Te vagy. Még csak meg sem közelitenek.

Két héttel ezelõtt találkoztam ezzel a kiscsajjal az Ithaca Bar-ban. Hazavittem magamhoz. Nem azért mondom el, hogy megbántsalak, csak szeretném érzékeltetni, elszántságomat.
Fiatal volt, úgy kb. 19 éves. Tökéletes teste volt, amit csak a fiatalság és a sok év jégkorcsolyázás adhat.
Tényleg tökéletes. Feszes cicik, amiket még nem láttál, és olyan segg, hogy összeszaladt a nyál a számban. Minden férfi álma, nemigaz? De ahogy ott ültem a kanapén miközben a csaj rajtam furulyázott, azt gondoltam, milyen dolgok lettek a legfontosabbak az életünkben. Olyan felszínes az egész.
Mire jó egy abszolút tökéletes test? Jobban dugott tõle az ágyban? Hát ebben az esetben, igen.
De amit ezzel mondani akarok, hogy jobb ember lett t õle? Jobb szive van, mint az én kevésbé vonzó Susan-omnak? Kétlem. Erre még sohasem gondoltam ezel õtt. Talán kezd benõ ni a
fejem lágya.
Késõbb, miután vagy 5x beleélveztem, az jutott eszembe: "Miért érzem én magam olyan kiszáradtnak és üresnek?"
Ez nem lehetett a hibátlan technikája vagy az eszméletlen nedves puncija, a szüntelen sexvágya vagy bármi más. Valami hiányzott. Mi a fene lehet az? Amikor hirtelen beugrott.
Nem volt a régi, mert nem voltál ott Susan! Hogy nézd. Érted mit akarok ezzel mondani? Semmi sem a régi nélküled.
Susan megõ rülök nélküled. Minden amit teszek rád emlékeztet.

Emlékszel Carol-ra, az Upper Side-i egy gyerekes anyára, akivel tavaly találkoztunk? Múlt héten átugrott, és hozott egy nagy tepsi lazagne-t. Azt mondta, hogy nõ nélkül nem vagyok jól tartva mostanában. Nem igazán értettem, de nem is fontos ez most.
Szóval, megittunk egy pár üveg bort, és hipp-hopp, ott dugtam a régi hálószobánkban. Mindent megadott amire vágytam, tudod, mint egy igazi n õ, aki nem parázik a súlya vagy a karrierje miatt, vagy hogy hallanak-e a gyerekek valamit.
Aztán hirtelen kiszúrta a dönthetõ tükröt a nagyid régi sminkes asztálan. Letette a földre, föléálltunk, és úgy néztük, ahogy döngetem. Nagyon izgató volt, de egyben elszomorított is, mert eszembe jutott, hogy "Susan miért nem tette soha le a tükröt a földre? Már vagy 14 éve megvan
az a régi tükör, de mér egyszer sem használtuk erre."
Szombaton, a kis hugod ugrott be a bírósági végzés másolatával. Vicky még olyan gyerek meg minden, de már most is jó fej, és igazi barátként viselkedett ebben a nehéz, fájdalmas idõ ben. Sok jó tanáccsal ellátott veled, és úgy általában a n õkkel kapcsolatban.
Szeretne minket újra összehozni, Susan, tényleg. Ott iszogattunk a fürd õkádban, és jobb idõ krõl beszélgettünk. Itt van ez a tinédzser lány, akinek ugyanaz a DNS-e, mint a tiéd, és csak arra tudtam gondolni, mennyire olyan, mint te voltál 18 évesen. Majdnem elsírtam magam. Aztán egyszercsak kiderül, hogy Vicky igazán szereti a análszex-et.
Eszembe jutott mennyiszer próbáltalak rávenni, hogy próbáljuk ki, és hogy mennyi olaj volt ez a tûzre kett õnk között. De látod még akkor is, amikor éppen a kishugod popsijába dugom a farkam, csakis rád gondolok!
Így igaz, Susan. A szívedben érzed, tudom.

Nem gondolod, hogy úrja kezdhetnénk?
Töröljünk el minden rosszat, és kezdjünk tiszta lappal. Szerintem menne. Ha ugyanígy érzel, kérlek, kérlek, kérlek tudasd velem.

Ha meg nem, akkor elmondanád hova tetted a TV távirányítót?

Joh

Szólj hozzá!

Címkék: férfi szöveg hosszú


A bejegyzés trackback címe:

https://arcok.blog.hu/api/trackback/id/tr71441506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása