Miről is szól ez az egész?

Hülyeség, vicc, napi döbbenet... szösszenetek, melyek megédesítik (vagy megkeserítik) de mindenképpen felrázzák a mindennapokat... (Újra itt, újra együtt, újra...) Külsősöknek: Ez a blog gyűjtemény. Gyakran nem jelöljük meg az eredeti szerzőt, már csak azért sem, mert sokszor nem is ismert. Ilyen formán, nincs szükség olyan kommentekre, mint "de tahó vagy" és társai, mert ezek nem (mindig) a véleményeink, lehet, hogy csak viccesnek találtuk; és olyanokra sem, hogy "de k..a régi" vagy "ezt a .....-ról loptátok" mert ez meg nem érdekel. Nem kitaláljuk, népszerűsítjük.

Hozzászólások

Címkék

agyament (18) akihülyehaljonmeg (2) állat (4) anál (2) balek (2) baleset (4) barátok (3) bazz (17) beszólás (4) blog (2) bono (2) bútor (3) chat (4) csajozós duma (2) diéta (2) ébresztő (2) egysoros (25) elhárítás (2) elszólás (3) én (2) extrém (9) fájdalmas (6) feleség (3) felháborodás (2) férfi (5) férj (3) foci (8) golf (2) gyerek (3) hang (5) házaspár (2) házasság (5) hír (2) hosszú (15) hütte (2) idézet (3) írás (3) it (5) iwiw (3) kemény (4) kép (59) képrejtvény (2) klipp (48) kocsma (2) kritika (3) kutya (5) link (3) mahnamahna (2) manamana (2) megfigyelés (30) meglepő (2) motoros (2) mutatvány (8) (17) nyuszi (3) oktató (2) orosz (2) politika (3) reklám (9) roma (2) rövid (31) sebesség (2) sms (2) sör (4) sport (15) superman (2) szabadság (2) szánalmas (32) székely (3) szomorú (2) szöveg (36) szóvicc (2) u2 (2) ügyes (2) vicc (54) vidám (3) video (31) videomegosztó (2) woody allen (2) youtube (35) zene (7) Címkefelhő

2008.12.21. 17:17 Patioka

Walter válaszol!

Kedves Walter!
A segitsegedet szeretnem kerni. Tegnap, elmentem dolgozni, de nem jutottam 
messzire, mert a kocsim motorja csak ugy leallt. Hazamentem, hogy a ferjem 
segitseget kerjem, de amikor benyitottam, nem hittem a szememnek. A ferjem 
a 
halószobai tukorben illegette magat az en fehernemumben, a laban az uj 
szandalommal, es a piperetaskam tartalmat is magara kente. 32 eves vagyok, 
a 
ferjem 34, 12 eve vagyunk hazasok. Most azt próbalta bemeselni, hogy azert 
oltozott az en alsónemumbe, mert nem talalta a sajatjat. De amikor 
megkerdeztem, hogy miert festette ki az arcat, konnyekben tort ki, es 
bevallotta, hogy mar 6 hónapja viseli titokban a cuccaimat. Megfenyegettem, 
hogy ha nem hagyja abba, elhagyom. 6 hónapja bocsajtottak el a 
munkahelyerol, es azóta teljesen a padlón van. Nagyon szeretem a ferjemet, 
de azóta harom lepes tavolsagot tart, es ugy erzem, nem tudok kozelebb 
kerulni hozza. Kerlek, segits!

Koszonettel

Shaila

Kedves Shaila!

Annak, hogy ilyen rovid vezetes utan leallt a kocsi motorja, nagyon sok 
oka 
lehet. Eloszor azt nezd meg, hogy van-e eleg uzemanyagod. Ha igen, akkor 
lehetseges, hogy a benzinpumpaval van a baj. De ha az is mukodik, akkor 
szinte bizonyos, hogy vagy a motor nem kap eleg levegot, vagy a gyertyak 
elpiszkolódtak, es nincsen szikra.

Remelem, ezzel segiteni tudtam.

Walter

Szólj hozzá!

Címkék: szánalmas szöveg rövid


A bejegyzés trackback címe:

https://arcok.blog.hu/api/trackback/id/tr96835294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása