Miről is szól ez az egész?

Hülyeség, vicc, napi döbbenet... szösszenetek, melyek megédesítik (vagy megkeserítik) de mindenképpen felrázzák a mindennapokat... (Újra itt, újra együtt, újra...) Külsősöknek: Ez a blog gyűjtemény. Gyakran nem jelöljük meg az eredeti szerzőt, már csak azért sem, mert sokszor nem is ismert. Ilyen formán, nincs szükség olyan kommentekre, mint "de tahó vagy" és társai, mert ezek nem (mindig) a véleményeink, lehet, hogy csak viccesnek találtuk; és olyanokra sem, hogy "de k..a régi" vagy "ezt a .....-ról loptátok" mert ez meg nem érdekel. Nem kitaláljuk, népszerűsítjük.

Hozzászólások

Címkék

agyament (18) akihülyehaljonmeg (2) állat (4) anál (2) balek (2) baleset (4) barátok (3) bazz (17) beszólás (4) blog (2) bono (2) bútor (3) chat (4) csajozós duma (2) diéta (2) ébresztő (2) egysoros (25) elhárítás (2) elszólás (3) én (2) extrém (9) fájdalmas (6) feleség (3) felháborodás (2) férfi (5) férj (3) foci (8) golf (2) gyerek (3) hang (5) házaspár (2) házasság (5) hír (2) hosszú (15) hütte (2) idézet (3) írás (3) it (5) iwiw (3) kemény (4) kép (59) képrejtvény (2) klipp (48) kocsma (2) kritika (3) kutya (5) link (3) mahnamahna (2) manamana (2) megfigyelés (30) meglepő (2) motoros (2) mutatvány (8) (17) nyuszi (3) oktató (2) orosz (2) politika (3) reklám (9) roma (2) rövid (31) sebesség (2) sms (2) sör (4) sport (15) superman (2) szabadság (2) szánalmas (32) székely (3) szomorú (2) szöveg (36) szóvicc (2) u2 (2) ügyes (2) vicc (54) vidám (3) video (31) videomegosztó (2) woody allen (2) youtube (35) zene (7) Címkefelhő

2008.11.10. 15:16 Patioka

Régi, de itt még nem volt és itt a helye - Kakukk

Az este összeültünk a haverokkal egy kicsit "kólázgatni".Elkövettem viszont a hibát, hogy megígértem feleségemnek, hogy pontban éjfélkor otthon leszek.
De hát, ember tervez... Ismerjük a folytatást... Mindenesetre végül hajnali háromra értem haza, mondanom sem kell... hullarészegen.
Épp óvatosan behúztam magam mögött az ajtót, amikor az a ragyavert kakukkos óra rákezdte: KAKUKK ... KAKUKK ... KAKUKK.  Agyamban rögtön a vészvillogó beindult: Fel fog ébredni az asszony! Igy hát gyorsan én is rázendítettem...
és kakukkoltam... még kilencszer.
Büszkeséggel telve, nyugodtan feküdtem be a nejem mellé, mondván milyen ravaszul megúszam egy veszekedést. Az utolsó gondolatom is elalvás előtt az volt, hogy mennyire okos és fürge eszű vagyok, hogy még a kritikus pillanatokban is így feltalálom magam.
Reggeli közben asszonypajtás persze érdeklődni is kezdett, ugyan hánykor is értem haza. Magától értetődően válaszoltam, hogy természetesen pont éjfélkor, ahogy mondtam előre. Nem szólt semmit sőt, még  kételkedni sem látszott, így magamban ünnepeltem, hogy megúsztam, ám a következő mondata felkeltette a gyanakvásom:
- Drágám! El kellene vinni a kakukkos órát javíttatni!
- Igen? Miért, mia baja? – kérdeztem, most már remegve remegve.
Mire ő:
- Tudod, az éjjel felébredtem amikor hármat kakukkolt. Aztán a fene tudja, miért vagy hogyan, de azt kiabálta hogy “BAZZAMEG!!!”, majd kakukkolt még négyet. Aztán végighányta a folyosót, ismét kakukkolt hármat, miközben majd' megszakadt a röhögéstől. Utána még egy kakukkolás közben botladozva rálepett a macskára és összetörte a telefonasztalt a nappaliban. Végül egy orbitális fingással bedőlt az ágyba mellém, kakukkolt mégegyszer, és elaludt.

Szólj hozzá!

Címkék: vicc


A bejegyzés trackback címe:

https://arcok.blog.hu/api/trackback/id/tr22761608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása