Miről is szól ez az egész?

Hülyeség, vicc, napi döbbenet... szösszenetek, melyek megédesítik (vagy megkeserítik) de mindenképpen felrázzák a mindennapokat... (Újra itt, újra együtt, újra...) Külsősöknek: Ez a blog gyűjtemény. Gyakran nem jelöljük meg az eredeti szerzőt, már csak azért sem, mert sokszor nem is ismert. Ilyen formán, nincs szükség olyan kommentekre, mint "de tahó vagy" és társai, mert ezek nem (mindig) a véleményeink, lehet, hogy csak viccesnek találtuk; és olyanokra sem, hogy "de k..a régi" vagy "ezt a .....-ról loptátok" mert ez meg nem érdekel. Nem kitaláljuk, népszerűsítjük.

Hozzászólások

Címkék

agyament (18) akihülyehaljonmeg (2) állat (4) anál (2) balek (2) baleset (4) barátok (3) bazz (17) beszólás (4) blog (2) bono (2) bútor (3) chat (4) csajozós duma (2) diéta (2) ébresztő (2) egysoros (25) elhárítás (2) elszólás (3) én (2) extrém (9) fájdalmas (6) feleség (3) felháborodás (2) férfi (5) férj (3) foci (8) golf (2) gyerek (3) hang (5) házaspár (2) házasság (5) hír (2) hosszú (15) hütte (2) idézet (3) írás (3) it (5) iwiw (3) kemény (4) kép (59) képrejtvény (2) klipp (48) kocsma (2) kritika (3) kutya (5) link (3) mahnamahna (2) manamana (2) megfigyelés (30) meglepő (2) motoros (2) mutatvány (8) (17) nyuszi (3) oktató (2) orosz (2) politika (3) reklám (9) roma (2) rövid (31) sebesség (2) sms (2) sör (4) sport (15) superman (2) szabadság (2) szánalmas (32) székely (3) szomorú (2) szöveg (36) szóvicc (2) u2 (2) ügyes (2) vicc (54) vidám (3) video (31) videomegosztó (2) woody allen (2) youtube (35) zene (7) Címkefelhő

2010.01.12. 19:43 Patioka

Bulik SMS-ek tükrében

Az alábbi sms-ek csak a képzelet művei, mindennemű hasonlatosság a
valósággal arra utal, hogy valami nagyon durva buliban jártál:
(ja, és telefon a hűtőben... ebben nincs is semmi furcsa)

Üzenet: Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. 
Semmire sem emlékszem és egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül
beszélnek. Lehet hétfőn nem megyek be melózni.
Válasz: A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség
is keres, anyádék büszkék lesznek rád. Amúgy hol a répában vagy?!

Mi csak beszéltünk róla milyen lenne az igazoltató rendőrt telibehányni...
Te megtetted.

Mindegy, ugyanaz a neve. Ez nem megcsalás, ez márkahűség.

Mennyit ittam az este? Találtam egy 30-as sebességkorlátozó táblát.
Az ágyamban.

Kimentem pisálni és össze volt hányva a budi. 
Mondom miafasz, nem emlékszem, hogy hánytam...
Megfordulok erre egy vadidegen csaj alszik a zuhanyzóban.

Havernak nem volt kedve visszatolni a bevásárlókocsit, 
így betette az egészet a csomagtartóba...

Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják,
hogy ez Észak-Szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok.

Úgy tűnik fordítva vettem fel a pulcsim. Aztán belehánytam a kapucniba.
Soha többé nem iszom.

Olyan nehéz részegen tampont felrakni. 
10 percig ujjaztam magam, mert elfelejtettem mit is csinálok.

Reggel arra ébredtem, hogy egy csaj fekszik az ágyamban.
Mondom mi a fasz. Megfordult és mégse csaj volt. Na ez a szopás!

Az OK, hogy dugod a nőmet. De a cigim add már ki.
A barna kabát, az ajtón.

A telefonom egész este a hűtőben volt, ezért nem vettem fel.

Ha legközelebb pohárba hánysz, légyszi ne hagyd benne a szívószálat!
Életem legszarabb VBK-ját köszönhetem neked.

Szólj hozzá!

Címkék: sms szöveg egysoros megfigyelés


A bejegyzés trackback címe:

https://arcok.blog.hu/api/trackback/id/tr301667417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása