Miről is szól ez az egész?

Hülyeség, vicc, napi döbbenet... szösszenetek, melyek megédesítik (vagy megkeserítik) de mindenképpen felrázzák a mindennapokat... (Újra itt, újra együtt, újra...) Külsősöknek: Ez a blog gyűjtemény. Gyakran nem jelöljük meg az eredeti szerzőt, már csak azért sem, mert sokszor nem is ismert. Ilyen formán, nincs szükség olyan kommentekre, mint "de tahó vagy" és társai, mert ezek nem (mindig) a véleményeink, lehet, hogy csak viccesnek találtuk; és olyanokra sem, hogy "de k..a régi" vagy "ezt a .....-ról loptátok" mert ez meg nem érdekel. Nem kitaláljuk, népszerűsítjük.

Hozzászólások

Címkék

agyament (18) akihülyehaljonmeg (2) állat (4) anál (2) balek (2) baleset (4) barátok (3) bazz (17) beszólás (4) blog (2) bono (2) bútor (3) chat (4) csajozós duma (2) diéta (2) ébresztő (2) egysoros (25) elhárítás (2) elszólás (3) én (2) extrém (9) fájdalmas (6) feleség (3) felháborodás (2) férfi (5) férj (3) foci (8) golf (2) gyerek (3) hang (5) házaspár (2) házasság (5) hír (2) hosszú (15) hütte (2) idézet (3) írás (3) it (5) iwiw (3) kemény (4) kép (59) képrejtvény (2) klipp (48) kocsma (2) kritika (3) kutya (5) link (3) mahnamahna (2) manamana (2) megfigyelés (30) meglepő (2) motoros (2) mutatvány (8) (17) nyuszi (3) oktató (2) orosz (2) politika (3) reklám (9) roma (2) rövid (31) sebesség (2) sms (2) sör (4) sport (15) superman (2) szabadság (2) szánalmas (32) székely (3) szomorú (2) szöveg (36) szóvicc (2) u2 (2) ügyes (2) vicc (54) vidám (3) video (31) videomegosztó (2) woody allen (2) youtube (35) zene (7) Címkefelhő

2007.05.15. 20:29 Patioka

Eszement Chat log-ok

- Vettem egy csúcstelefont, de ezen is csak ugyanazok a faszkalapok hívnak :(

- bazze milyen jó érzés hogy szombat reggel nem vagyok hulla másnapos
- vasárnap van, ember

- este elviszlek vacsorázni, utána sétálunk az őszi illatoktól megült parkban...,
  mint egykor   rég... ködbe vesző emlékeink között mi magunk
- én az ilyen nyálas szöveget nem értem ám
- elviszlek zabálni, aztán megduglak a parki padon, ahol először leszoptál!

- milyen a kapcsolatod édesanyáddal?
- 384kbit-es

- szar ez a chat, most vagyok másodszor itt, és már 4 köcsög belém kötött
- arra nem gondolsz, hogy nem a chat a szar?
- már 5 köcsög

- Gyere át!
- Nincs az az isten...
- Veszünk sört!
- Úton vagyok!

Durva este lehetett a tegnapi.
Ami 11 után történt, az nekem nincs meg de ma reggel arra ébredtem,
hogy vérzik a ínyem meg a fogaim is olyan érzékenyek lettek aszittem
tegnap megütöttek aztán láttam, hogy az ujjam 3 csíkban elkezdett
hámlani na mondom, vajon mi lehet ez?
erre kimegyek, és látom, hogy a borotvámra vmi fehér szar ráragadt, már
rá volt keményedve Aztán megszagoltam, és éreztem, hogy mentolos szagú
Akkor jöttem rá, hogy tegnap este bizony a borotvámmal mostam fogat.

- waze, hogy kell menni Ferihegy 2-re ?
- repülővel, azzal a legegyszerűbb, pont ott száll le

- vki nem tud mp3 as lejátszót?
- winamp
- hordozhatót. kicsit.
- winamp.zip


- hello, please - how do you say "Happy Birthday" in hungarian language?
- Térdelj le és szeress!

- Gigi Di Agostino honnan lehetne leszedni?
- Távcsövessel, háztetőről...

- kell kabát?
- mennyiért?
- kell-e kabátot venni kinntre? hülyegyerek

"Akkora paraszt vagy, hogy érted, mit mond Győzike."

- na, gyere, borulj a mellkasomra!
- boruljon oda a betonkeverő!

na itt a tavasz huhu
mindenki szerelmes
joidő van nyilnak a virágok
ÉS FELKELL ÁSNI AZT A KURVA KERTET!!!

- egy kis segítséget kérnék, egy weboldalt keresek
- www.index.hu pl az.

- beraktam a mélyhűtőbe a 2 literes gyömbert nos, most van egy 2 kilós nyalókám

"Most, hogy megfogadtam, hogy nem iszom, így hirtelen olyan gyökereknek tűnnek a haverjaim."

Na mizu, hazudik már a gyerek? Vagy nem mondja még hogy apa?

Szólj hozzá!

Címkék: chat szöveg beszólás


A bejegyzés trackback címe:

https://arcok.blog.hu/api/trackback/id/tr4976426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása